Reunió dels Bisbes i Rectors del Seminari Interdiocesà

El dia 22 de maig va tenir lloc la reunió dels Bisbes i Rectors del Seminari Major Interdiocesà, presidida per l’Administrador Apostòlic de Tarragona, l’Arquebisbe Jaume Pujol.

L’actual Equip de Formadors amb Mn. Javier Vilanova va exposar als set bisbes units en el Seminari Interdiocesà la marxa i balanç d’aquest curs que ja enfoca el seu termini final. Any de relleu dels formadors i que aviat ho serà per a l’Arquebisbe Pujol, quan el dia 8 de juny serà ordenat i prendrà possessió el nou Arquebisbe Joan Planellas.

Després de la reunió celebraren l’Eucaristia a la Capella del Seminari, i Mons. Pujol presidí i predicà l’homilia, dient que era la darrera que celebraria allà, i exhortant a deixar-se formar en el Seminari humana, intel.lectual, espiritual i pastoralment.

En acabar tingué lloc un sopar i a les postres els seminaristes obsequiaren l’Arquebisbe Pujol amb un pastís i amb una foto dedicada de tots els qui formen la Comunitat del Seminari. Mons. Pujol respongué donant les gràcies per les vegades que ha celebrat al Seminari, les visites i la frescor juvenil i esperançada que sempre hi ha trobat.