Reunió del Consell Rector de Càritas Diocesana

Dissabte dia 14 de març va tenir lloc a la Casa del Bisbat la XXVI sessió del Consell Diocesà de Càritas Urgell. Sota la presidència del Sr. Bisbe Joan-Enric Vives, acompanyat pel Director Sr. Josep Casanova i el Delegat episcopal Mn. Jaume Mayoral, així com el Vicari General, l’equip dels Serveis Generals de la Càritas Diocesana i els representants de la majoria de les Càritas parroquials del nostre Bisbat, es va donar la benvinguda a la recent constituïda Càritas Parroquial de Sort, que hi assistia per primera vegada.

Entre els temes que van ser exposats pel Director hi va haver una primera aproximació a les dades de l’any 2008 que seran recollides en la propera Memòria. També hi va haver un diàleg i seguiment dels diferents projectes encetats en els darrers temps, com el tema dels robers i el projecte de “roba solidària”, el conveni col·lectiu dels treballadors de Càritas Diocesana i el projecte de construcció del centre polifuncional a Balaguer. La darrera part de la sessió va ser un torn obert de preguntes i informacions per part dels membres assistents al Consell.

A 2/4 de dues del migdia es va aixecar la sessió quedant convocats per a l’Assemblea General de Càritas d’Urgell que tindrà lloc el 6 de juny, enguany acollits per la parròquia de Sort.