Reunió del Consell Pastoral Diocesà d’Urgell

Dissabte dia 3 de març, i presidit per l’Arquebisbe Joan-Enric Vives, amb el Sr. Adolf Tugues, secretari, es va reunir el Consell Pastoral Diocesà d’Urgell a la Casa d’espiritualitat del Sant Crist de Balaguer.
Van tractar de la preparació de l’Any de la Fe convocat pel Sant Pare Benet XVI, que s’iniciarà a l’octubre, amb exposicions de Mn. Antoni Elvira, Delegat diocesà de Catequesi, sobre el document “Porta fidei” i la nova evangelització, i amb un resum aportat per l’Arquebisbe Joan Enric sobre les propostes que ha fet públiques la Congregació per a la Doctrina de la fe, sobre la celebració d’aquest Any de la fe.

Els consellers van mantenir un fecund diàleg, amb aportacions que es tindran en compte per a la celebració a la Diòcesi i a les parròquies.

Així mateix, Mn. Antoni Elvira va explicar la configuracio de l’Escola Diocesana de Formació Permanent que iniciarà els seus treballs el dissabte dia 9 de març a Balaguer.
Es van donar informacions diverses de la vida i activitats diocesanes i els Consellers van comunicar lliurement les activitats que es desenvoluparan pròximament en els Arxiprestats i moviments.
La propera reunió es va fixar per al dia 16 de juny a La Seu.