Reunió del Consell Pastoral Diocesà

Dissabte dia 3 d’octubre va tenir lloc la reunió ordinària del Consell Pastoral Diocesà, presidida pel Sr. Bisbe d’Urgell, a la Casa del Bisbat de La Seu d’Urgell. Actuaren de Secretaris Jordi Fortuny i Antonieta Profitós.

La temàtica principal que han examinat ha estat l’Any sacerdotal i la seva incidència en el món de les comunitats i dels laics, amb aportacions de Mn. Navarri Delegat diocesà de pastoral vocacional, així com Mn. Pujol i el Sr. Bisbe sobre l’Any sacerdotal al Bisbat i la necessària comunió i ajuda mútua entre preveres i laics.

També van tractat amb l’ajuda del Delegat de Catequesi Mn. Elvira de la implantació del nou Catecisme “Jesús és el Senyor”, i el projecte catequètic diocesà per a infants, adolescents, adults i catecúmens.

cpd_3_10_09_001cpd_3_10_09_002cpd_3_10_09_003cpd_3_10_09_004