Reunió de les Comissions de Litúrgia i de Música de la Tarraconense

El dia 30 de setembre a la Seu de la Conferència Episcopal Tarraconense de Barcelona ha tingut lloc al matí la reunió de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia (CIL), Secció Litúrgica, presidida pel Bisbe Joan-Enric Vives i pel coordinador interdiocesà Mn. Lluís Prat de Solsona.

Han comentat el nou Calendari Litúrgic editat pels Bisbes de Catalunya amb l’ajuda del Centre de Pastoral Litúrgica del Barcelona, un fulletó per a l’acompanyament pastoral de les famílies d’un difunt, temes de versions de la Litúrgia de les Hores, i la col·laboració de les Delegacions diocesanes de Litúrgia en l’Any sacerdotal que s’està desenvolupant a totes les Diòcesis.

A la tarda ha tingut lloc la reunió ordinària de la Secció de Música, amb la redacció de la possible enquesta que es podria dur a terme a totes les Diòcesis de Catalunya per saber la situació en què es troba la música en les celebracions litúrgiques, especialment l’Eucaristia. I han continuat la preparació de la segona edició del Cantoral Bàsic.

reuniel_001reuniel_002reuniel_003