Reunió de la Junta de l’Hospitalitat diocesana de la M. de Déu de Lourdes

La Junta de l’ Hospitalitat Diocesana de la Mare de Déu de Lourdes d’Urgell es va reunir el dia 15 de març a la parròquia de St. Pere de Ponts presidida per la Presidenta Sra. Dolors Trilla Botines i pel Consiliari i Viceconsiliari, Mn. Ignasi Navarri i Mn. Pere Morales, amb una pregària inicial per la pau a Ucraïna.

A la reunió es va planificar el 42è pelegrinatge al Santuari de la M. de Déu de Lourdes, que si Déu ho vol, tindrà lloc els dies 30 i 31 de maig i 1 de juny. Els membres de la Junta van mostrar el seu desig que enguany es pugui reemprendre el pelegrinatge després de la crisi sanitària que n’ha impedit la realització els darrers 2 anys. També es va preparar la celebració de la 24a Pasqua del malalt que està prevista que tingui lloc al Principat d’Andorra el 21 de maig.

També es va planificar el pelegrinatge de les Diòcesis amb seu a Catalunya al Santuari de la M. de Déu de Montserrat el proper dia 14 de maig.

En el torn d’informacions el representant de la Parròquia de Sta. Maria de Guissona va exposar a la Junta el treball que la parròquia està duent a terme en favor dels refugiats, juntament amb l’Ajuntament, Càritas diocesana i parroquial de Guissona, empreses privades i particulars, que ha permès acollir en les darreres setmanes 157 persones procedents d’Ucraïna.