Reunió de la Comissió permanent de Vida creixent

El Moviment “Vida Creixent” del Bisbat d’Urgell, va iniciar les preparacions de la propera Trobada Diocesana prevista pel dia 7 de juny al Seminari diocesà de La Seu d’Urgell.

La comissió permanent del moviment cristià d’adults es va reunir el 27 de març a la Casa del Bisbat, presidits pel Consiliari del Moviment, Mn. Jordi Vásquez i el nou Coordinador, Sr. Mariano Carbonell i els representants dels diferents moviments parroquials de la Diòcesi.

En aquesta trobada de la Comissió permanent els membres van voler tenir un petit detall amb la que fins ara havia estat Coordinadora del moviment diocesà, M. Carme Ribes. Per això li van fer obsequi d’un petit detall en agraïment pels seus llargs anys de servei com a coordinadora. Està previst que el proper dia 7 de juny, a la trobada diocesana, pugui rebre l’agraïment de tots els participants a la trobada.

La Trobada Diocesana, que enguany serà a La Seu d’Urgell, té previstes visites al Museu diocesà d’Urgell i al conjunt Catedralici, i estarà presidida per l’Arquebisbe Joan-Enric.