Reunió de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia i de Música

Dimarts dia 3 de març a la seu de la Conferència Episcopal Tarraconense de Barcelona han tingut lloc les reunions del Secretariat Interdiocesà de Litúriga i de Música, sota la presidència del Bisbe encarregat de Litúrgia Mons. Vives i del coordinador Mn. Lluís Prat, delegat de Solsona.

La Comissió de litúrgia està treballant l’edició de la Litúrgia de les hores i la traducció catalana de la tercera edició del Missal romà, entre d’altres qüestions, i s’ha proposat de fer un esforç a totes les diòcesis per revalorar la litúrgia de la Paraula de tota celebració, així com la formació dels ministres que la proclamen.
La Comissió Interdiocesana de Música està revisant la vida musical de les comunitats cristianes, especialment les catedrals i les parròquies, i l’ús dels cants del Cantoral Bàsic.