Reunió constitutiva del nou Consell Pastoral Diocesà d’Urgell

El dia 14 de febrer i a la Casa d’espiritualitat del Sant Crist de Balaguer, presidit pel Bisbe d’Urgell Joan-Enric Vives, ha tingut lloc la primera reunió constitutiva del nou Consell Pastoral Diocesà del Bisbat d’Urgell.

Hi han assistit quasi la totalitat dels seus membres, i durant la sessió ha estat elegit el nou Secretariat del Consell que queda format pel nou Secretari general, el Sr. Adolf Tugues Ramonet, representant de l’Arxiprestat de les Valls d’Andorra, i el matrimoni format per Antonieta Profitós Soldevila i Jordi Fortuny Santos, representants de l’Arxiprestat de la Noguera, com a adjunts al Secretariat.

El Sr. Bisbe ha agraït la dedicació per als propers quatre anys d’aquests arxiprestos, religiosos i laics provinents dels Arxiprestats i de les Delegacions diocesanes, que ajudaran el Bisbe amb el seu consell qualificat en les qüestions que fan referència al govern de la Diòcesi i que el Bisbe els pugui plantejar.

Durant la reunió els Consellers han examinat el treball realitzat per l’anterior Consell en els últims quatre anys, han estat informats de les prioritats de les diverses Delegacions pastorals del Bisbat, han aportat suggeriments per als temes que semblen de major interès per a ser tractats en el futur, i han repassat el calendari d’activitas previstes en els propers mesos a la Diòcecsi. Amb algunes preguntes al Bisbe i una pregària a l’Oratori de la Casa d’espiritualitat, amb un posterior dinar de germanor, s’ha clos la sessió.

febrer_2009_072febrer_2009_055febrer_2009_077febrer_2009_067lourdes_09_-_altres_09_191lourdes_09_-_altres_09_193