Reunió arxiprestal de Valls d’Andorra

Reunió arxiprestal de Valls d’AndorraEl dia 8 de juliol va tenir lloc la trobada mensual final de curs dels preveres de l’Arxiprestat de les Valls d’Andorra, presidida per l’Arxiprest Mn. Ramon Sàrries, i a la qual va assistir l’arquebisbe Joan Enric Vives.
Hi van poder participar quasi tots els sacerdots amb els preveres salesians de la Comunitat de St. Ermengol.
La reunió va tenir lloc a l’església de St. Miquel d’Engolasters a Escaldes-Engordany, on van pregar junts, van rebre explicacions pertinents sobre l’ermita per part del Rector, Mn. Jaume Soy, i l’arquebisbe explicà les darreres trobades diocesanes dins l’any de la fe, la situació dels preveres malalts, les notícies diocesanes, i els reptes de futur que té plantejats l’Església de les Valls i l’Arquebisbe Copríncep.

Posteriorment van tenir un àpat fratern a prop del llac d’Engolasters, ja dins la Parròquia d’Encamp.

Reunió arxiprestal de Valls d’Andorra