Reunió a Vic del Secretariat Interdiocesà de Mitjans de Comunicació Social SIMCOSEls dies 9 i 10 de juliol els Delegats membres del Secretariat Interdiocesà de mitjans de comunicació social de Catalunya (SIMCOS), han estat reunits al Seminari de Vic, i han celebrat unes Jornades de formació sobre “Com respondre davant d’una situació de crisi des de l’àrea de comunicació d’una entitat”, amb unes ponències impartides pel Dr. Josep M. Brugués, cap de comunicació de la Facultat de Comunicació Blanquerna de la Universitat Ramon Llull.
La reunió va ser presidida pel bisbe encarregat, Mons. Joan Piris bisbe de Lleida i President de la comissió episcopal de Mitjans de la Conferència episcopal Espanyola. Hi van assistir els delegats del SIMCOS i altres membres de les delegacions.

Postriorment el dia 10 a la tarda dos Delegats Mn. Josep Torrente de Sant Feliu i la Sra. Cristina Orduña d’Urgell han aportat les seves reflexions a la trobada dels Bisbes de Catalunya a Vic.