Restaurada la façana interior de l’edifici del Seminari Major Interdiocesà

img00091-20120330-1150

Han finalitzat les obres de restauració del Seminari Major Interdiocesà del carrer de Casp de Barcelona, on viuen i es formen els seminaristes de les Diòcesis de la Província Eclesiàstica Tarraconense.
L’edifici que havia pertangut a les Religioses Reparadores actualment és propietat de les cinc Diòcesis catalanes que van iniciar el Seminari per indicació de la Santa Seu.

Degut a les destrosses causades per un fort vent que va assotar la ciutat de Barcelona ara fa dos anys s’han hagut de fer diverses reparacions a la façana posterior de l’edifici. L’obra fou decidida pels Bisbes de les cinc diòcesis propietàries d’acord amb els Ecònoms respectius.

Actualment hi viuen vint-i-dos seminaristes amb dos formadors, des del diumenge al vespre fins al divendres a la tarda, quan retornen a les Diòcesis pròpies per mantenir-hi una formació espiritual i pastoral més concreta, i sobretot per mantenir viva la relació amb el Bisbe i els presbiteris en els quals s’hauran d’incardinar els futurs preveres.