Regidors municipals de Naut Aran i altres iniciatives en favor de Càritas

nautaran

En aquests temps que ens toquen viure, difícils i enrarits per les dificultats econòmiques que tantes famílies pateixen, és bo de trobar-nos també amb homes i dones sensibles a la situació i que col·laboren en favor dels més desafavorits.
I entre aquestes ajudes i col·laboracions destaquem una iniciativa que han pres alguns dels regidors de l’Ajuntament de Naut Aran, a la Vall d’Aran, en favor de Càritas.
Tres membres d’Arties i Garós han demanat a l’Ajuntament que la part econòmica que se’ls abona en concepte de dietes, desplaçament i assistència als plens, els sigui descomptada del seu sou de vocals municipals i sigui donada directament a Càritas de la parròquia.

Un gest com aquest honora a aquells que són escollits pel poble per representar-nos i són exemple de solidaritat envers altres veïns i ciutadans del municipi. És d’agrair aquest gest ben noble.
Igualemnt, una empresa important de La Seu d’Urgell ha decidit amb els seus treballadors que els lots de Nadal enguany seran mínims, per tal que allò que s’estalvbia l’empresa sigui destinat a Càritas Diocesana, segons han informat al Consell Diocesà de Pastoral. Una altra realitat que honora els treballadors i les empreses del nostre Bisbat.