Recés de Quaresma al Seminari Major Interdiocesà amb Mons. Sergi Gordo

El dia 12 de març, Mons. Sergi Gordo, bisbe auxiliar de Barcelona, va predicar un Recés de Quaresma per a tots els seminaristes del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya, ja propera la Diada del Seminari. Els va dirigir a seminaristes i formadors unes fecundes reflexions sobre el tema “Cridats i enviats fraternalment ‘en sortida’”, amb aquests punts de meditació:

1.- Un recés emmarcat en la Quaresma d’enguany
2.- Un recés emmarcat en el que el Papa Francesc espera de nosaltres a l’Exhortació Apostòlica Evangelii gaudium
3.- Un recés emmarcat en el que el Papa Francesc espera de nosaltres a l’Exhortació Apostòlica Gaudete et exsultate
4.- Un recés emmarcat en el que indica la Ratio fundamentalis institutionis sacerdotalis El do de la vocació presbiteral
5.- Un recés per sentir la veu del Senyor que ens crida i ens envia fraternalment “en sortida”
6.- Una icona bíblica per a fer-ne contemplació: Els setanta-dos: cridats i enviats de dos en dos. El do de la fraternitat (Lluc 10, 1-11)

Amb unes pistes per a la reflexió personal i pistes per fer examen de consciència de la fraternitat.