Projecte Internacional Ciara amb l’Alguer

Avui 17 d’Octubre a la Casa del Bisbat de la Seu d’Urgell ha tingut lloc la presentació del PROJECTE CIARA així com altres iniciatives dutes a terme per Càritas Parroquial de la Seu d’Urgell.

El projecte CIARA és una col·laboració de Càritas Parroquial de la Seu d’Urgell i la Càritas d’Alger. Aquesta col·laboració neix amb la finalitat de donar suport a la realitat d’un grup de joves algerians per millorar la seva formació a l’objecte d’inserir-se al món laboral amb més facilitat. L’ajuda consisteix en 12 ordinadors i 2 impressores pressupostats en prop de 9.000 euros.

La campanya de sensibilització captació de recursos s’iniciarà en el marc de la Fira Sant Ermengol de la Seu d’Urgell.

També demà divendres a les 20 hores a la sala Sant Domènec tindrà lloc la primera d’un CICLE DE CONFERÈNCIES sota el títol “Pobresa i globalització” a càrrec del Sr. Arcadi Oliveres, president de Justícia i Pau. La resta tractaran els temes de la Immigració “Com acollim l’immigrant?” i les toxicomanies “Projecte del Centre Català de Solidaritat (CECAS)”.

Per altra banda, també s’ha donat a conèixer el projecte UNITAT D’ESCOLARITZACIÓ COMPARTIDA executat per Càritas Diocesana d’Urgell amb el suport de Càritas Parroquial de la Seu. Aquest projecte es fonamenta en la realització d’accions educatives a aquells joves d’entre 14 i 16 anys que per diverses raons no són capaços de seguir el curs escolar amb normalitat. Durant aquest curs 2002-2003 són 18 els joves de la Seu d’Urgell i comarca que es beneficien del projecte.