Presentació dels documents de la fe per a la catequesi

4035El dia 5 de juliol va tenir lloc a la Sala St. Jordi de la Facultat de Teologia de Catalunya la presentació de tres llibres de la fe per a la catequesi. Dins les Jornades de formació permanent i Escola de Catequistes que organitza el Secretariat Interdiocesà de Catequesi de Catalunya i Balears (SIC) l’Arquebisbe de Tarragona va presidir l’acte de presentació de la 4ª edició del Catecisme de l’Església Catòlica (ara amb la incorporació de la Carta Apostòlica “Ubicumque et semper” de Benet XVI), així com la 4ª reimpressió del Compendi del Catecisme, i el llibre més breu, que és novetat, “L’essencial per a la vida del cristià”. Hi van assistir el bisbe de Tortosa i Presidetn del SIC Mons. Xavier Salinas i l’arquebisbe d’Urgell i Secretari de la Conferència episcopal Tarraconense Mons. Joan-Enric Vives, amb els Delegats diocesans i molts catequistes i gent interessada.

Quan el 2012 es compliran els 50 anys de l’inici del Concili Vaticà II i els 20 anys de la primera edició del Catecisme, tindrem en català tots els llibres fonamentals traduïts, cosa que és molt important per a la trasmissió de la fe i la nova evangelització.

Mons. Salinas també comunicà que està a punt de sortir en català el Catecisme per als joves “YouCat” que serà regalat als joves que participin a la Jornada Mundial de la Joventut el proper mes d’agost a Madrid.