Presentació del llibre Camins de llet i neu, de Carles Dalmau a Andorra i a La Seu

caminsCarles Dalmau i Robres, membre de Vida Creixent del Bisbat d’Urgell, va presentar a l’edifici La Llacuna d’Andorra la Vella, el dia 17 d’abril, i a la Sala de la Immaculada de La Seu d’Urgell el dia 19 d’abril, el seu segon llibre editat per A4edicions.
Aquesta obra escrita ens l’ofereix recordant com durant més de cinquanta anys del passat segle (1930-1980) molts homes pirinencs es van esforçar i a vegades jugar la vida, per transportar la llet a les indústries làctiques de La Seu d’Urgell. El títol ja és una bona descripció: “Camins de llet i neu”. Transport de la llet a l’Alt Urgell, la Cerdanya i Andorra de l’any 1930 al 1980. Ja va editar un llibre seu anterior que va ser “Carrer Major de la Seu”.

A la presentació del llibre a La Seu d’Urgell hi van assistir l’Arquebisbe Mons. Vives i el Vicari general Mons. Mauri, així com l’Alcalde de la ciutat Sr. Albert Batalla, amb un gran èxit d’assistència.