Pasqua jove de Txt a Santa Maria de Meià i Missatge de l’Arquebisbe

Uns trenta-cinc joves dels grups diocesans de Txt es van reunir a la Casa de Colònies de Santa Maria de Meià els dies 13, 14 i 15 d’abril per celebrar junts l’entrada a la Setmana Santa i la Pasqua jove. Estaven acompanyats per Mn. Gabriel Casanovas, vicedelegat diocesà de Joventut, amb la coordinadora M. Carme Girart i altres monitors: David Pérez, Ramón Oromí i Bernat Montoya, amb activitats, pregària i la missa del Diumenge de Rams ben aprofundida. Van tenir molt present el seu amic i formador Lluís Plana en aquests moments malalt, i es va pregar per ell i la seva recuperació.

L’Arquebisbe d’Urgell els va enviar un sentit missatge: “Amics joves que participeu de la Trobada de Pasqua a Vilanova de Meià, Dono gràcies a Déu per la vostra trobada de grups Txt d’Urgell per viure junts uns dies de comunió, pregària, reflexions i activitats. Déu us ompli de joia pasqual i us faci ferms i valents en el seguiment de Jesús. Ben units, us tenim ben presents,  +Joan Enric, arquebisbe d’Urgell”.