Òscar Arciniegas rep els ministeris laicals

Òscar Willard Arciniegas va rebre el passat 30 de juny els Ministeris del Lectorat i de l’Acolitat en una cerimònia significativa presidida pel Bisbe Joan-Enric Vives a la capella de la Immaculada del Seminari Diocesà d’Urgell.

L’acte va tenir lloc a les deu del matí i hi van poder ser presents dos germans seus. Hi van assistir el Rector del Seminari Diocesà Mn. Ignasi Navarri, el Vicari general, els sacerdots d’Agramunt i de St. Andreu del Palomar de Barcelona (llocs on ha col·laborat en aquest darrer temps) i diversos sacerdots de la ciutat de La Seu. Òscar Arciniegas que té els seus orígens a Colòmbia i que porta ja vuit anys a Urgell ha estudiat al Seminari Major Interdiocesà i ha cursat en els darrers anys Teologia a la Facultat de Teologia de Catalunya i està realitzant els estudis per a la llicenciatura en Filosofia a la Universitat Ramon Llull. També s’ha compromès en ajudes al món immigrant a Urgell i a Catalunya.

img_0742img_0751img_0761