Nou rector de les Parròquies de Castellserà, Tornabous, La Guàrdia d’Urgell i Penelles

El Sr. Bisbe d’Urgell ha nomenat Rector de les Parròquies de Sta. Magdalena de Castellserà, M. Déu Assumpta de Tornabous, Sta. Maria de la Guàrdia d’Urgell, i St. Joan Baptista de Penelles el prevere Mn. Albeiro Vázquez Cazallas, que en els últims set anys ha estat Consiliari mundial de la Federació Internacional dels Moviments Catòlics d’Acció Parroquial (FIMCAP) i que ara retorna a plena dedicació pastoral al nostre Bisbat.

Mn. Pere Cañada, Arxiprest del Baix Urgell, acompanyarà Mn. Albeiro Vásquez en el seu inici del ministeri de Rector en les quatre Parròquies el proper diumenge dia 15 de març. També Mn. Albeiro continua com a Consiliari diocesà de la Fundació d’esplais Santa Maria de Núria (FEMN).