Nou equip formatiu del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya

L’Arquebisbe metropolità de Tarragona i els Bisbes de les sis Diòcesis sufragànies de la Província Eclesiàstica Tarraconense (que comprèn les Diòcesis de Tarragona, Girona, Lleida, Solsona, Tortosa, Urgell i Vic), comuniquen que han nomenat per un trienni l’equip formatiu del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya (SMI), que estarà format pel Rector Mn. Pere Oliva March, prevere de Vic i Vicari Episcopal, el Vicerector Mn. Gabriel Casanovas Vila, prevere d’Urgell i rector de Bellver de Cerdanya, i el Director espiritual Mn. Jordi Orobitg Huguet, prevere de Solsona, membre del Consell episcopal i rector de Puig-reig i el tutor d’estudis Mn. Jordi Font Plana, prevere de Girona i Vicari episcopal. Continuarà col·laborant en la direcció espiritual el P. Enric Puig i Jofra, jesuïta.