Nota Informativa sobre els Nomenaments a la Diòcesi d’Urgell

dsc_0114

L’Arquebisbe-Bisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra amb data 30 de juliol de 2012 ha signat els següents Nomenaments:

Nomenaments no parroquials:

· Il·lm. Mn. Ignasi Navarri i Benet, ha estat nomenat Vicari General de la Diòcesi d’Urgell i Moderador de la Cúria.
· Il·lm. Mn. Antoni Elvira i Gorgorió, serà Vicari episcopal per a l’acció pastoral.
· Mn. David Codina Pérez, serà Secretari General i Canceller del Bisbat d’Urgell, així com Secretari particular del Sr. Arquebisbe i Cap de Gabinet del Copríncep episcopal.
· Sr. Carles Martín Neira, ha estat nomenat Delegat diocesà per als assumptes econòmics.

(Tots aquests han pres possessió dels seus oficis avui mateix al Palau episcopal de La Seu d’Urgell).

· Il·lm. Mn. Josep M. Mauri Prior, és el nou Representant personal del Copríncep episcopal i manté l’ofici de Vicari General i Ecònom diocesà.

· M. I. Mn. Joan Pujol Balcells, Rector de la Parròquia de Sta. Maria de Balaguer, ha estat nomenat Arxiprest de Noguera, i deixa el càrrec de Vicari General.
· M. I. Mn. Nemesi Marqués Oste, ha estat nomenat Assessor dels Serveis del Copríncep Episcopal i continua essent Vicari judicial diocesà.
· Mn. Cinto Busquet Paredes, ha estat nomenat Subdelegat diocesà de Família i Vida, i col·laborador de l’Escola Ddiocesana de Formació Permanent d’Urgell.
Així mateix ha signat els següents Nomenaments parroquials que prendran possessió oportunament, segons convingui en cada cas:

· Il·lm. Mn. Antoni Elvira i Gorgorió, Rector de la Parròquia de Sta. Eulàlia de Mèrida d’Encamp, al Principat d’Andorra.

· Mn. Pau Bellido Segarra, Rector de la Parròquia de St. Feliu de Sort, i de les Parròquies de St. Lliser d’Arcalís, St. Andreu de Baén, St. Pere d’El Pujalt, St. Marçal d’Estac, Sta. Maria de Gerri de la Sal, St. Martí de La Bastida de Sort, de Llagunes i de Montcortès de Pallars, La Purificació d’Olp, St. Cristòfol de Peramea, St. Andreu de Pujol i l’Assumpció de Vilamur.
· Mn. Cinto Busquet Paredes, Prevere Adscrit amb facultats a la Parròquia de Sta. Maria de Puigcerdà, i també a les Parròquies de St. Miquel d’Isòvol, St. Pere d’Olopte, Sta. Eugènia de Saga i St. Tomàs de Ventajola.
· Mn. Henry Vargas Holguín, Rector de la Parròquia de la Mare de Déu de Valldeflors de Rialp i de les Parròquies de la Mare de Déu del Roser d’Aidí, St. Serni d’Altron i de Baiasca, St. Martí de Caregue, Sta. Anna de Llavorsí, St. Pere de Llessui, St. Esteve de Montenartró i de Sorre, St. Cristòfol de Roní, St. Víctor de Saurí i St. Iscle i Sta. Victòria de Surp.
· Mn. Lluís Miquel Sánchez Gutiérrez, Coadjutor de la Parròquia de St. Ot, de La Seu d’Urgell i Rector de la Parròquies de St. Serni de Noves de Segre, St. Julià de Taús i St. Martí de Tost.
Jubilació

El Sr. Arquebisbe ha acceptat la jubilació com a Rector de la Parròquia de Sta. Eulàlia de Mèrida d’Encamp de Mn. Xavier Esplandiu Juclà, que serà Adscrit a la Parròquia de St. Esteve d’Andorra la Vella i residirà a Sta. Maria del Fener d’Andorra la Vella.

dsc_0056dsc_0071