Nomenaments del Bisbat d’Urgell

L’Arquebisbe-bisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives i Sicília, amb data 1er. de setembre de 2023, festa de Sant Gil abat, ha signat els següents nomenaments per a la Diòcesi d’Urgell:

NOMENAMENTS PARROQUIALS :

• Mn. Jerrick Banzuela Rodríguez, Rector de les Parròquies de Sta. Margarida de La Ràpita; St. Joan Baptista de Térmens; St. Miquel de Vallfogona de Balaguer i Sta. Maria de Menàrguens.
  • Mn. Francisco Alberto Angulo Silva, prevere Adscrit a les Parròquies de Sta. Margarida de La Ràpita; St. Joan Baptista de Térmens; St. Miquel de Vallfogona de Balaguer i Sta. Maria de Menàrguens.
  • Mn. Antoni Baldomà i Molins, Diaca adscrit a les Parròquies de Sta. Margarida de La Ràpita; St. Joan Baptista de Térmens; St. Miquel de Vallfogona de Balaguer i Sta. Maria de Menàrguens.
  • Mn. Joan Pujol Balcells, Administrador parroquial de les Parròquies de St. Miquel de Camarasa; St. Pere de Cubells; Sta. Eulàlia de Mèrida de Figuerola de Meià; St. Miquel de Fontllonga i de l’Assumpció de Sant Llorenç de Montgai.
  • Mn. Martín Nicolás Hinojosa Torres, prevere Administrador Parroquial de les Parròquies de la M. de D. Assumpta de Ribes de Freser; St. Jaume de Queralbs, amb el Santuari de la M. de D. de Núria; St. Martí de Campelles, St. Serni de Fustanyà; St. Cristòfol de Nevà; St. Cristòfol de Toses; St. Feliu de Bruguera; St. Esteve de Pardines; St. Vicenç de Planoles; i St. Cristòfol de Ventolà.

La Seu d’Urgell, 1 de setembre de 2023, festa de St. Gil, abat.