Nomenaments al Bisbat d’Urgell

L’Arquebisbe-bisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives i Sicília amb data 30 de juliol ha fet públics els següents nomenaments per a la Diòcesi d’Urgell:

Nomenaments parroquials :

• Mn. Josep Uriel Álvarez i Bedoya, Rector de la Parròquia de la Mare de Déu dels Àngels de Llívia. Continua amb els serveis que fins ara tenia encomanats.
  • Mn. Gabriel Casanovas i Vila, Rector de les Parròquies de St. Jaume de Bellver de Cerdanya; St. Eloi de Martinet; St. Andreu de Baltarga; St. Esteve de Prullans; St. Serni de Prats i Sansor; Sta. Eulàlia de Mèrida d’Eller-Cortàs; St. Serni de Montellà de Cadí; Sta. Eulàlia de Mèrida de Pi; St. Julià de Pedra-Bor; St. Serni de Coborriu; St. Joan Baptista de Riu; Sta. Eugènia de Santa Eugènia de Nerellà; St. Iscle i Sta. Victòria de Talltendre-Ordèn; St. Martí d’Arànser; St. Pere de Lles de Cerdanya; St. Fructuós de Músser; St. Iscle i Sta. Victòria de Sanavastre; St. Llorenç de Das; la Mare de Déu Assumpta de Mosoll i St. Climent d’Urús.
  • Mn. Emili Villegas i Artacho, Rector de les Parròquies de la Mare de Déu Assumpta de Ribes de Freser; St. Jaume de Queralbs, amb el Santuari de la Mare de Déu de Núria; St. Martí de Campelles, St. Serni de Fustanyà; St. Cristòfol de Nevà; St. Cristòfol de Toses; St. Feliu de Bruguera; St. Esteve de Pardines; St. Vicenç de Planoles i St. Cristòfol de Ventolà.
  • Mn. Jorge Armando Moncayo i Adarme, Administrador Parroquial de les Parròquies de Sta. Cecília de Bolvir; Sta. Coloma de Ger; Mare de Déu Assumpta d’All; St. Miquel d’Isòvol; St. Pere d’Olopte; Sta. Eugènia de Saga; St. Climent de Talltorta i St. Serni de Meranges.

Nomenaments no parroquials :

• M. I. Mn. Pere Balagué i Bajona, , Canonge de la Sta. Església Catedral Basílica de Santa Maria d’Urgell.
  • Mn. Emili Villegas i Artacho, Delegat Diocesà de Pastoral Sacramental i Litúrgia.
  • Mn. Jordi Miquel i Benavent, Arxiprest de l’Alt Urgell.

Altres :

• Mn. Ramon Arderiu i Forcada, li ha estat acceptada la jubilació, i residirà a Puigcerdà.
  • Mn. Joaquim Cebrian i Puyuelo, residirà al Seminari de La Seu d’Urgell.
  • Mn. Melcior Querol i Solà, residirà al Seminari de La Seu d’Urgell.
  • Mn. Joan Perera i Faura, residirà al Santuari de la Mare de Déu de Núria.