Nomenaments a la Diòcesi d’Urgell

L’Arquebisbe-bisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives i Sicília ha fet pública la següent previsió de Nomenaments. La presa de possessió es farà en temps oportú, segons convingui en cada cas.

NOMENAMENTS PARROQUIALS :

Mn. Jordi Profitós i Freixanet, Rector de la Parròquia de Sta. Maria de Balaguer.

Mn. Joan Pujol i Balcells, Capellà Custodi del Santuari del St. Crist de Balaguer.

Mn. Joan Pujol i Balcells, Administrador parroquial de les Parròquies de St. Salvador de Gerb; St. Joan Baptista de Térmens; Sta. Maria de Menàrguens; Sta. Margarida de La Ràpita i St. Miquel de Vallfogona de Balaguer. Adscrit a la Parròquia de Sta. Maria de Balaguer.

Mn. Pere Cañada i Illa, Adscrit a la parròquia de Sta. Maria de Balaguer. Cessa dels serveis parroquials actuals.

Mn. Carles Albert Ospina i Hurtado, Rector de la Parròquia de la Mare de Déu Assumpta de Linyola i de la Parròquia de St. Miquel de Vallverd d’Urgell. Continua amb els serveis parroquials actuals.

Mn. Josep Caba i Masana, Diaca adscrit a les Parròquies de la Mare de Déu Assumpta de Linyola i de la Parròquia de St. Miquel de Vallverd d’Urgell. Cessa com a diaca adscrit dels serveis parroquials actuals.

Mn. Emili Villegas Artacho, Rector de la Parròquia de la Mare de Déu de Valldeflors de Tremp i de les Parròquies de la Mare de Déu Assumpta d’Eroles; Sta. Maria de Mur; Sta. Anna de Puigverd; St. Martí de Talarn; St. Joan Baptista de Palau de Noguera; la Mare de Déu del Remei de Guàrdia de Noguera; St. Miquel de Moror i St. Martí de Puigcercós. Cessarà com a Rector de Ribes de Freser i pobles veïns.

Mn. Jorge Armando Moncayo Adarme, Administrador parroquial de les Parròquies de la M. de Déu Assumpta de Ribes de Freser; St. Jaume de Queralbs, amb el Santuari de la Mare de Déu de Núria; St. Martí de Campelles; St. Serni de Fustanyà; St. Cristòfol de Nevà; St. Cristòfol de Toses; St. Feliu de Bruguera; St. Esteve de Pardines; St. Vicenç de Planoles i St. Cristòfol de Ventolà. Continua amb els serveis parroquials actuals.

JUBILACIÓ:

• El Sr. Arquebisbe ha acceptat la jubilació del M.I. Mn. Pau Vidal i Vidal.

La Seu d’Urgell, 4 d’agost de 2021, memòria de Sant Joan M. Vianney.