Nomenament d’una Vicedirectora de Càritas Diocesana d’Urgell

L’ Arquebisbe d’Urgell i President nat de Càritas Diocesana d’Urgell, escoltada la seva Comissió permanent,  ha nomenat la primera Vicedirectora de Càritas Diocesana d’Urgell en la persona de la Sra. Marta Fortuny i Daviu, que també continuarà de coordinadora dels serveis centrals de Càritas Urgell.

La nova Vicedirectora participarà amb el Director diocesà en tots els òrgans de Càritas Diocesana amb veu i vot, i les seves funcions seran les d’ajudar estretament el Director diocesà en les tasques que aquest li assigni o delegui o les que el President nat de Càritas Diocesana d’Urgell li encarregui.

Marta Fortuny treballa a Càritas Diocesana d’Urgell des de l’any 2004, està casada i és mare de dues filles. Ha estat encarregada de diversos projectes al llarg d’aquests anys i darrerament és la coordinadora general dels serveis de Càritas Urgell.