La Presentació de Jesús al Temple, festivitat de Vida creixent a Andorra

img_4124

Dijous 2 de febrer, a les cinc de la tarda ens reuníem a la Casa de l’Església de Santa Maria del Fener membres dels 4 grups de Vida Creixent existents a les Valls d’Andorra.
La meteorologia va espantat les amigues i amics que més acusen el fred i tot gaudint d’un cel blau i sol, la por al fred i a les seves conseqüències va fer que ens reuníssim un grup més reduït, però no amb menys joia per a gaudir tant de la benedicció de les candeles com de l’eucaristia, presidida per Mn. Ramon Sàrries, Arxiprest de les Valls d’Andorra i concelebrada pels mossens Blai Fortuny, Jaume Soy, Josep Maria Solé i Anto Pallikunnen. Mn. Sàrries a la seva homilia ens apropà més als venerables ancians que durant tant de temps esperaven conèixer Jesús. Simeó i Anna.

A la pregària fèiem menció dels 20 anys d’inici del nostre moviment a La Seu d’Urgell i el record agraït als seus promotors i primers pilars, que varen fer possible que V.C. s’aproximés al nostre Bisbat d’Urgell i s’hi implantés
Tenint presents els lemes de V.C.: l’amistat (testimoniatge d’unió i coratge davant les adversitats), l’espiritualitat (sentint la joia de saber connectar amb Déu, oberts als món i als problemes d’avui), l’apostolat (cooperadors de la veritat, mitjançat la paraula i el testimoni i essent presents en els afers d’aquest món) rebíem la benedicció final i ens agrupàvem davant la càmera fotogràfica. Immediatament compartíem un berenar al segon pis de la Casa, amanit per un conte i dues poesies, recitades personalment per cada una de les autores. Finalitzàvem la festa recordant la propera Trobada Diocesana de V.C. el dia 20 de març a Andorra la Vella, així com la Trobada interdiocesana a Montserrat el dia 17 de maig. Ens hi retrobarem si a Déu plau!
img_4118img_4119img_4132img_4142