La Delegació de Catequesi es troba a Penelles

Els membres de la Delegació de Catequesi van celebrar la seva darrera reunió del curs 2022-2023 a Penelles, concretament a la seu de la FEMN (Fundació Esplais Santa Maria de Núria), el dimarts 20 de juny. A l’inici de la trobada, i a la mateixa seu de la FEMN, l’Alcalde del municipi, l’Il·lm. Sr. Eloi Bergós, va tenir l’atenció de saludar-los.

Durant la reunió s’inicià la preparació de la formació de catequistes, en format de tallers, que es vol oferir des de la Delegació per al curs 2023-2024. També es van apuntar alguns temes de cara a la Jornada Diocesana de Catequistes que se celebra a l’inici de cada curs catequètic a La Seu d’Urgell.

Els materials utilitzats a la catequesi d’Iniciació a la Vida cristiana, Catecismes i subsidis catequètics, també foren un punt de treball de l’ordre del dia, dels quals cal destacar el catecisme Es el Señor, el nou Catecisme per al Catecumenat d’adults i la reiniciació cristiana, editat per la Conferència Episcopal Espanyola.

Es va informar sobre les properes XXII Jornades de Responsables de Catequesi: Compromesos amb la catequesi. Àmbits d’acció, organitzades pel SIC, que se celebraran el 30 de juny i l’1 de juliol a Barcelona i també sobre les Jornades de formació de catequistes del SIC que tindran lloc al Santuari del Collell del 10 al 12 de novembre.

Acabada la reunió, i abans de dinar, els membres de la Delegació van visitar l’església parroquial de St. Joan Baptista de Penelles pintada per l’artista Berni Puig i van poder contemplar alguns dels 137 murals que embelleixen aquesta població.