La Delegació de Catequesi es reuneix a La Seu d’Urgell

La Delegació Diocesana de Catequesi es va reunir el matí del dilluns 25 de setembre a la casa del Bisbat per celebrar la seva primera reunió de curs.

El Sr. Arquebisbe Joan-Enric inicià la reunió amb la seva salutació i agraïment a tots els membres de la Delegació per la seva presència i treball en benefici de la catequesi. Després de posar en consideració alguns aspectes de la catequesi amb els representants de la Delegació i d’animar en el treball catequètic per aquest nou any la Delegació continuà la seva reunió seguint els punts previstos de l’ordre del dia.

Durant la reunió es va acabar de preparar la Jornada Diocesana de Catequistes que tindrà lloc al Seminari Diocesà el 12 d’octubre amb la ponència “El catequista, testimoni de la fe” a càrrec de Mn. Joan M. Amich, ex director del SIC (Secretariat Interdiocesà de Catequesi) i la celebració de l’Eucaristia on els catequistes rebran l’enviament catequètic.

En el mateix àmbit formatiu es va continuar concretant la Jornada de formació per a catequistes prevista per al 24 de febrer en la qual s’oferiran diversos tallers formatius que s’anunciaran en el moment oportú.

També es tractà la necessitat d’actualitzar la base de dades dels catequistes del Bisbat d’Urgell per mitjà dels rectors de les parròquies i s’ha informat del desenvolupament de les XXII Jornades de Responsables de Catequesi que tingueren lloc a Barcelona el 30 de juny i l’1 de juliol.

També Mn. Antoni Elvira presentà les Jornades de formació de catequistes del SIC que es realitzaran al Santuari del Collell (Bisbat de Girona) del 10 al 12 de novembre. La formació tractarà sobre la identitat del Catequista: Testimoni, mestre i acompanyant.

Finalment s’informà que el Catecisme per al Catecumenat d’adults i la reiniciació cristiana “Buscad al Señor” encara no s’ha editat ja que està encara pendent de ser aprovat per la Santa Seu.