La Cúria felicita l’Arquebisbe Joan-Enric pel seu sant

Els membres de la Cúria diocesana i els treballadors del Bisbat, els preveres i alguns delegats diocesans, amb el Rector i els seminaristes de la Diòcesi es van aplegar el 23 de juny al migdia, a la sala d’actes de la Casa del Bisbat, per felicitar l’Arquebisbe Joan-Enric Vives, per la seva onomàstica, del 24 de juny.

Mn. Josep Maria Mauri, el Representant Personal del Copríncep i Vicari General, va ser l’encarregat de felicitar l’Arquebisbe en nom de tots els presents, i ho va fer, seguint la tradició, parlant de la figura de Sant Joan Baptista i la seva tasca de precursor en els camins de la fe. Va posar en relleu de quina manera segueix vigent el missatge i l’acció de Sant Joan en el temps actual, assegurant que la llavor d’avui serà un missatge important per a les generacions del futur.

Mons. Vives va agrair les paraules de Mn. Mauri i l’assistència dels aplegats per a la festa en aquell moment i les seves famílies, i va agrair la seva tasca i col.laboració en la gestió en els diferents serveis i delegacions durant l’any. L’acte es va cloure compartint amb germanor la coca i el cava.