L’Escola andorrana de St. Julià visita Càritas

El dimarts 9 de febrer Càritas Parroquial de St. Julià de Lòria va rebre la visita de la classe dels Mussols, alumnes de primer cicle de l’Escola Andorrana de Sant Julià de Lòria, acompanyats de les seves tutores i de la mestra de religió.

Mossèn Pepe Chisvert, rector de la Parròquia i consiliari de Càritas Sant Julià, i els voluntaris Anna Villas i Eduard Kirchner, els van rebre i explicar què és Càritas, el significat dels quatre cors que formen la imatge corporativa, els espais de l’entitat i la seva utilitat: despatx d’acollida, rebost solidari i contenidors per a la recollida i preguntant, es van interessar per la labor que es realitza i van escoltar atentament l’explicació sobre els diversos serveis oferts a les famílies de la Parròquia que ho necessiten.

Els Mussols van fer una aportació d’aliments al rebost solidari. Els representants de Càritas els ho van agrair.

Va ser una experiència que podran compartir i treballar amb les seves educadores a l’escola.