Jornada Pastoral de la CCCCCE i el SIJ

El passat divendres a La Conreria (Tiana) la Coordinació Catalana de Colònies, Casals i Grups d’Esplai, conjuntament amb el Secretariat Interdiocesà de Joventut, han organitzat una jornada pastoral. Aquesta jornada pretenia examinar i prendre consciència de quina és la situació en la qual es troben els esplais parroquials en els bisbats amb seu a Catalunya.

En aquesta reunió han participat la majoria de delegats i delegades de joventut, així com consiliaris i presidents dels esplais.

Per part del nostre bisbat, hi ha participat el delegat de joventut, en Lluís Plana, el president de la FEMN, l’Eloi Villalta, el consiliari de la FEMN, mn. Joan Pau Esteban, i l’anterior consiliari, mn. Alveiro Vásquez.

La trobada també ha significat per al nostre bisbat, una oportunitat de seguir treballant, en equip, per una pastoral juvenil vinculada a les persones i a l’evangeli.