IV Jornada diocesana de Pastoral de la Salut: “L’Eucaristia, font de salut per als malalts”

Dissabte dia 28 de febrer ha tingut lloc a Sta. Maria del Fener, d’Andorra la Vella, la IV Jornada diocesana de Pastoral de la Salut, sota presidència del Bisbe d’Urgell i la Delegada Diocesana la Gna. Montserrat Font. Anava dirigida als treballadors sociosanitaris, personal i voluntaris de residències geriàtriques, familairs i sobretot els voluntaris que col·laboren a les Parròquies a realitzar una presència eclesial prop dels malalts i ancians, i dels seus familiars.

El Sr. Bisbe va posar en relleu, a partir de la imatge evangèlica del paralític portat a Jesús obrint el sostre de la casa, dels elements essencials de l’acció pastoral de l’Església envers els malalts i les seves famílies. I les dues ponències centrals formatives van estar a càrrec de Mn. F. Xavier Parés, delegat diocesà de pastoral sacramental i líturgia, i Rector de La Seu d’Urgell, sobre el tema “l’Eucaristia, font de salut per als malalts”, i “l’Eucaristia com a viàtic”.
presidencia_taulaimg_0164img_0165img_0174presidncia_2mn_pares_i_bisbeassistents_segona_part