Inici del curs pastoral a l’arxiprestat d’Urgell Mitjà

img_0593

El dia 1 d’octubre va tenir lloc la primera reunió d’aquest nou curs pastoral a l’arxiprestat de l’Urgell Mitjà. La majoria de preveres que formen part d’aquest arxiprestat es van reunir a la parròquia de Sanaüja, acollits pel seu Rector i presidits pel Arxiprest Mn. Llorenç Utgés.

Es va iniciar amb una visita al temple parroquial on van visitar les darreres obres realitzades, i han pregat per a iniciar la reunió, que s’ha acabat amb un cant a la Mare de Déu. Tot seguit va començar la reunió, on es va decidir el calendari de trobades arxiprestals fins a finals d’any. Mn. Utgés va llegir l’ordre del dia de la propera reunió d’arxiprestos del Bisbat. Després de la seva lectura, es va fer una roda d’opinions i aportacions, especialment amb el tema dels possibles suggeriments i activitats per a l’Any de la Fe, que s’iniciarà a casa nostra el proper 12 d’octubre.

Es va parlar a més de diferents temes de la vida diocesana, com els seminaristes, la vida dels preveres, les reunions de les diferents delegacions diocesanes… un diàleg ben viu i compartit entre tots els mossens assistents.
Al migdia la Sra. Maria, que atén el mossèn de Sanaüja, va preparar un esplèndid dinar, tot compartint la taula s’ha parlat d’altres temes de la nostra Església, al moment del cafè hi ha hagut temps per a comentar anècdotes i històries dels temps de vida del seminari, en un clima d’alegria i companyonia.
img_0598