Informe 2012 de Càritas Diocesana

Informe 2012 de Càritas DiocesanaFa uns dies es va presentar l’Informe 2012 de Càritas Diocesana d’Urgell, un llibret que recull d’una manera senzilla i entenedora allò que ha estat la feina feta des de Càritas Diocesana arreu del territori diocesà, durant l’any 2012. Amb les paraules del seu President Mons. Joan-Enric Vives, el seu Director Sr. Josep Casanova i el Consiliari Diocesà Mn. Jaume Mayoral, hi ha també les xifres i els projectes que han estat una realitat gràcies a la col•laboració i l’ajuda d’entitats, institucions i els voluntaris i donants de Càritas.

A més dels desplegable central que recull les grans xifres: dades econòmiques, pla d’acció i balanç d’acció social de les Càritas Parroquials, hi ha una breu explicació de la realitat social, dels projectes de formació i educació, del repartiment dels aliments i roba solidària, del pla de suport a les famílies i al voluntariat.
Un capítol important es dedica a un dels projectes de referència d’aquest passat curs que és el centre a Puigcerdà, un nou local per poder fer millor la tasca d’ajuda i acompanyament dels més necessitats i de les activitats de Càritas de Puigcerdà i comarca.
Acabem amb un fragment de la Presentació del Sr. Arquebisbe i President de Càritas Diocesana d’Urgell que ens diu: “Ara que tenim a les mans l’Informe de Càritas Diocesana d’Urgell del 2012, em surt de dins, espontàniament, un breu i senzill mot, Gràcies ¡ Gràcies a tots els qui són i fan Càritas, perquè ho fan en nom de tota la comunitat cristiana”.

Escolteu entrevista a Josep Casanova, director de Càritas Diocesana d’Urgell:
{play}https://bisbaturgell.org/images/stories/00noticiesfotos/2013/07-juliol/caritas/josepcasanova.mp3{/play}
O bé descarregueu-la aqui
Podeu descarregar l’Informe 2012 en PDF aqui