Inauguració oficial del Curs al Seminari Major Interdiocesà

Dijous 6 d’octubre, amb el rés solemne de Vespres presidit per l’Arquebisbe Metropolità de Tarragona, Mons. Jaume Pujol, amb la presència de tots els Bisbes dels sis bisbats sufraganis i les autoritats de la Facultat de Teologia de Catalunya, va ser inaugurat oficialment el curs 2011-2012 del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya, amb seu a Barcelona.

Aquest curs el Bisbat d’Urgell compta amb 9 alumnes seminaristes, dos dels quals nous d’aquest any.

Mons. Pujol, durant l’homilia de les Vespres, cità i comentà les indicacions del Papa Benet XVI als seminaristes durant la Jornada Mundial de la Joventut, a la Catedral de L’Almudena de Madrid el passat 20 d’agost, així com també als seminaristes d’Alemanya el passat 24 de setembre a la Capella de Sant Carles Borromeo del Seminari de Friburg, i insistí en el compromís personal d’estudi i de pregària que ha de caracteritzar el període formatiu del Seminari, amb constància i fidelitat, així com la vida comunitària fraterna que ha sostenir en tot moment seminaristes i preveres.