Inauguració oficial del Curs 2010-2011 al Seminari Major Interdiocesà

img_0981Dimecres dia 13 d’octubre fou inaugurat oficialment el Curs 2010-2011 al Seminari Major Interdiocesà amb la pregària de Vespres, presidides per l’Arquebisbe metropolità de Tarragona Mons. Jaume Pujol, i un sopar de germanor de tots els seminaristes, rectors, formadors i els Bisbes de les diverses diòcesis de Catalunya que formen la Província eclesiàstica Tarraconense, entre els quals l’arquebisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives i el Rector d’Urgell Mn. Ignasi Navarri.

La novetat és que per primera vegada cursarà la seva formació a Barcelona amb el Seminari Major Interdiocesà el seminarista de Tortosa.

Aquest Curs hi ha 7 seminaristes a Urgell que estudien a les Facultats de Filosofia i de Teologia de Catalunya, amb seu a Barcelona, o fan el Curs Introductori i llengua i cultura catalanes. L’any passat eren 6. De diumenge al vespre fins divendres tarda de cada setmana resideixen al Seminari Major del carrer Casp 49 de Barcelona, amb els altres seminaristes de les Diòcesis de la Tarraconense, i des de divendres vespre fins a diumenge a la tarda resideixen al Seminari Major d’Urgell a la ciutat de La Seu, on complementen la seva formació amb la dimensió diocesana, i la col•laboració en alguna Parròquia del Bisbat, sota la direcció del Rector Mn. Ignasi Navarri i del Director espiritual Mn. Manel Pal.

cet196_14acet196_15aseminaristes2010seminaristes_2