Inauguració del Curs al Seminari Major Interdiocesà

El dia 6 d’octubre a la tarda, l’Arquebisbe de Tarragona i els altres sis bisbes de les set Diòcesis que formen part de Seminari Major Interdiocesà, acompanyats pels Rectors diocesans, van inaugurar el Curs acadèmic 2016-2017.

Enguany la comunitat del Seminari està formada per 22 joves que es preparen en els cursos reglats, que s’inicien amb l’Introductori, i segueixen els anys de formació inicial, amb la Filosofia i la Teologia..

L’acte comença amb la pregària de l’Hora Menor a la Capella del Seminari. I posteriorment a la Sala Arquebisbe Ramon Torrrella, van seguir els parlaments. Primer un parlament del Rector del Seminari, Mn. Norbert Miracle, i del Bisbe encarregat, Mons. Joan-Enric Vives, que van destacar el que marcarà aquest curs. Després s’homenatjà el P. Jesús Renau, jesuïta, que en els darrers 13 anys ha estat el Director espiritual del Seminari, i que ara passa el relleu al nou Director, Mn. Javier Vilanova, prevere de la Diòcesi de Tortosa, que amb la cooperació del jesuïta P. Enric Puig, tindran cura de la formació espiritual i de la confessió ordinària dels joves que es preparen a rebre el ministeri presbiteral.

Clogué l’acte el parlament de l’Arquebisbe de Tarragona Mons. Jaume Pujol.