Inauguració de la restauració de l’església de la M. de Déu dels Àngels de Llívia (Cerdanya)

Diumenge dia 30 d’agost el Bisbe d’Urgell ha visitat les obres de restauració, especialment de tota la teulada, al temple parroquial de la Mare de Déu dels Àngels de Llívia (Cerdanya). Ha estat rebut pel Sr. Rector Mn. Ramon Arderiu i ha pogut constatr la gran obra de restauració realitzada i que ha estat sufragada per unes famílies que volen restar en l’anonimat. El Sr. Bisbe ha presidit l’Eucaristia dominical, ha agraït la gran obra duta a terme de forma tan generosa, i ha destacat com els cristians acomplim un deure que ens interpel·la en ajudar les nostres comunitats parroquials i les obres de solidaritat i ajuda que l’Església va duent a terme. És indispensable per a la llibertat de la comunitat eclesial, per més que també sigui just rebre ajudes de les Administracions públiques que han de cooperar amb les finalitats que l’Església duu a terme en bé de tots els ciutadans.

A l’homilia el Sr. Bisbe ha remarcat que hem d’escolat la veu de Déu que ens parla per la seva Paraula, pels seus ministres, pels esdeveniments i per moments inesperats. I ha destacat la necessitat d’un viure evangèlic radical i autèntic, sense fariseismes, que mantingui sempre l’alegria i l’esperança, i que es facin encomanadissos en el nostre entorn. Així mateix, ara que recomencem el retorn a les activitats després del parèntesi de l’estiu i les vacances de molts, que mantinguem la il·lusió en les feines, l’amor als qui ens envolten i amor solidari envers tothom, i el compromís pel testimoniatge coherent de la nostra fe.

llivia__20_llivia__22_llivia__2_llivia__41_30_08_2009_llivia_i_urtx_01130_08_2009_llivia_i_urtx_010llvia_restauraci_teulada_010llvia_restauraci_teulada_011