Homenatge a Mn. Melcior Querol

Homenatge a Mn. Melcior QuerolA Ribes de Freser, per iniciativa dels parroquians, s’ha fet un homenatge a Mn. Melcior Querol amb motiu dels vint-i-cinc anys de la seva presència com a rector a la Vall de Ribes.
En primer lloc, es va fer un acte a l’Ajuntament presidit per l’alcalde de Ribes, el Sr. Marc Prat, i amb la presència de la consellera del Departament d’Ensenyament del Govern de la Generalitat, la Sra. Irene Rigau, molt vinculada a la vila, i de representants dels altres cinc ajuntaments de la Vall de Ribes, entre els quals el Sr. Esteve Perpinyà i la Sra. Imma Constans, alcaldes respectius de Pardines i Queralbs. Després de sengles parlaments en què tant l’alcalde com Mn. Melcior manifestaren l’agraïment per aquests anys de mútua col•laboració, se li lliurà una placa commemorativa, amb els escuts dels sis municipis.

A continuació se celebrà una missa solemne, a l’inici de la qual es llegí una carta del bisbe diocesà Mons. Joan-Enric Vives per a l’ocasió. Al final de la missa els parroquians obsequiaren Mn. Melcior amb una maleta equipada per a la celebració de la missa, i l’Ajuntament oferí als participants un aperitiu a la sortida de l’església parroquial.

Homenatge a Mn. Melcior QuerolHomenatge a Mn. Melcior QuerolHomenatge a Mn. Melcior QuerolHomenatge a Mn. Melcior QuerolHomenatge a Mn. Melcior QuerolHomenatge a Mn. Melcior QuerolHomenatge a Mn. Melcior Querol

Moment que Mn. Manel Farré donava el relleu a Mn. Melcior com a nou rector de Ribes de Freser a l’Església de Santa maria de Ribes al setembre del 1988