Exercicis espirituals dels seminaristes del Seminari Major Interdiocesà

Els dies 29 de gener al 2 de febrer, tenen lloc els Exercicis espirituals dels 25 seminaristes del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya, i entre ells els seminaristes d’Urgell. Són predicats per Mn. Joan Llidó, sacerdot del Bisbat de Segorb-Castelló. Els seminaristes estaven acompanyats pels seus formadors Mn. Norbert Miracle i Mn. Jaume Casamitjana i pel Director espiritual Mn. Javier Vilanova.

Es duen a terme en un lloc molt adient per la seva capella, a casa i el jardí, la Casa d’espiritualitat Santa Helena de Solius (Girona), que dirigeixen les Religioses Filles de Sant Josep de Girona, fundades per la Mare Maria Gay, declarada Venerable per les seves virtuts heroiques el juny passat.

En un clima de silenci i pregària els seminaristes s’introdueixen en el seguiment de Jesucrist volent fer realitat les demandes de la Nova Ratio Fundamentalis Institutionis Sacerdotalis El do de la vocació presbiteral.

Encomanem amb la nostra pregària els futurs preveres, si Déu ho vol, de les Diòcesis catalanes.