Es posa a la venda el CD de l’Aplec de l’Esperit, a finals d’abril

El CD de l’Aplec de l’Esperit es posa a la venda a finals de mes a les delegacions diocesanes de joventut de Catalunya

Cuatre grups musicals cristians interpreten l’himne i les cançons de l’Aplec en un treball de gran qualitat que celebra la vinguda de l’Esperit Sant.

Per la comissió de l’Aplec de l’Esperit d’enguany, “aquest compacte es fruit d’un somni. El somni dels joves cristians de Catalunya, de Balears i d’Andorra per neixer de nou. Unes notes de joia que anhelen ser material d’evangelització, i una petita llavor que ha d’arrivar a esdevenir un gran arbre de la fe”. El CD, del que s’ha fet una primera edició limitada de 3.000 còpies ha estat coordinat de manera desinteressada pel grup KAIROI, que hi participa juntament amb 70×7, ARASS i XIRAT, i ha estat produït per Producciones ASSISI de Valencia. Tots els treballs que es poden escoltar son temes inèdits relacionats amb el concepte de “Neixer d9” i amb els materials preparats pel treball pre-aplec en els diferents grups juvenils.
Tot i que es ven a les Delegacions diocesanes de juventut de Catalunya i Balears al preu de 10 euros, les persones interessades ja poden fer comandes a les mateixes delegacions. El dia de l’Aplec, a la Seu d’Urgell, també es podrà comprar a les instal.lacions preparades.

El proper 19 de maig de 2002 tindrà lloc a La Seu d’Urgell la VI edició de l’Aplec de l’Esperit. Aquest és un punt de trobada dels joves cristians de Catalunya, Balears i Andorra, convocat pel Secretariat Interdiocesà de Pastoral de Joventut, que preveu la participació de 5000 joves a partir dels 16 anys. L’Aplec de l’Esperit s’organitza cada tres anys i les edicions anteriors han tingut lloc a Manresa, Poblet, Lleida, Girona i Vilafranca del Penedès, cadascun amb un estil propi, sempre fidels a les arrels, però amb el comú denominador de crear un espai de festa i comunió, de presència pública i formació.
L’Aplec de l’Esperit de la Seu d’Urgell vol ser una cruïlla de camins, un lloc on la natura, la cultura i la terra, les tradicions i les persones facin possible un espai idoni per la reflexió pública dels Joves.
S’ocuparan un gran nombre d’espais públics i privats de la ciutat -com el Parc Olímpic del Segre-, i ja s’ha confirmat la col·laboració de diferents organismes públics i empreses privades per tal de fer possible el primer Aplec del mil·leni.

Marxa a Montserrat, 15 anys

D’altra banda, la comissió de l’Aplec us convida a participar a partir d’avui al vespre a la tradicional Marxa a Montserrat, que enguany compleix 15 anys. L’itinerari de la Marxa a Montserrat comença a Agramunt i va fins a Montserrat, passant per Sant Ramon, Molí de Roda, Rubió, Maials i Can Massana. La marxa està organitzada pel moviment de joves cristians del Bisbat d’Urgell i celebra el seu quinzè aniversari. La marxa comença el divendres 12 a la tarda fins el diumenge 14.