Es crea el Grup de Càritas parroquial a Sort

El dia 3 d’abril al vespre el bisbe d’Urgell ha presidit la joiosa trobada que inaugurava els treballs del Grup Parroquial de Càritas a la Parròquia de Sant Feliu de Sort.

Acompanyat pel Director de Càritas Diocesana Sr. Josep Casanova i pel Secretari Sr. Jordi Moragues, ha estat rebut pels Mossens Antoni Elvira, Arxiprest del Pallars Sobirà i Rector de Sort, i Mn. Enric Prat, així com pel director del nou grup parroquial Sr. Àngel Guiu i un grup de quasi quaranta voluntaris que col·laboraran en la caritat envers els germans necessitats a Sort i al Pallars.

També hi ha assistit el Sr. Alcalde de Sort l’Il·lm. Sr. Agustí López que els ha dirigit un parlament molt elogiós i de molt bona cooperació mútua.

Durant la reunió el Director de Càritas diocesana ha exposat les línies fonamentals del que és la missió i l’estructuració de Càritas parroquial i de Càritas diocesana, i el Sr. Bisbe ha destacat els motius d’esperança que significava un grup tan nombrós de voluntaris, i l’atenció que ens caldrà dispensar a les persones amb exclusió i necessitats, sempre amb respecte al nostre ideari catòlic, destinant el màxim dels recursos a l’atenció a les persones, i col·laborant amb les administracions públiques per al servei de la gent amb carències, sobretot en aquests moments de crisi econòmica més forta.

El Sr. Josep Casanova, Director de Càritas Diocesana; Sr. Agustí López, alcalde de Sort; Mons. Joan Enric Vives, bisbe d'Urgell; Sr. Àngel Guiu, Director de Càritas de Sort; Mn. Antoni Elvira, arxiprest del Pallars SobiràUn moment de la inauguració