Els pelegrins d’Urgell a Roma celebren l’Eucaristía a Subiaco

Pelegrinatge diocesà a RomaLa quarantena de pelegrins de la nostra diòcesi que han viatjat a Roma al llarg de la setmana del 8 al 12 de maig han visitat abans del seu retorn, el poble de Subiaco, on hi ha els venerats monestirs benedictins del Sacro Speco i de Santa Escolàstica. Els orígens de l’actual abadia benedictina es remunten al segle VI, quan Sant Benet de Núrsia va fundar una zona de monestirs per donar aixopluc als seus deixebles. Dels tretze monestirs fundats per Sant Benet només queda actualment el de Santa Escolàstica, inicialment dedicat a Sant Silvestre.

Els pelegrins van ser acollits dijous 11 d’abril, a la seva arribada, per un monjo de la comunitat, que els va acompanyar a visitar i conèixer el Monestir. El grup va poder celebrar-hi l’Eucaristia, tal com mostren les fotografies. El divendres 12 d’abril van iniciar el retorn a la Diòcesi.

Pelegrinatge diocesà a RomaPelegrinatge diocesà a RomaPelegrinatge diocesà a RomaPelegrinatge diocesà a Roma