Els més petits, protagonistes: campanya de recollida solidària a Ponts

Campanya recollida solidària a PontsDes dels Serveis Socials de l’Ajuntament i la Càritas Parroquial de Ponts s’ha realitzat una Campanya de recollida de productes d’higiene de primera necessitat per poder fer arribar a famílies i col•lectius amb dificultats socials i econòmiques de Ponts i el seu entorn. Aquesta campanya s’ha dut a terme amb col•laboració de la Llar Infantil Municipal i l’Escola de Ponts.
Una vegada acabada la recollida es farà arribar a través dels serveis socials a les persones i infants que ho puguin necessitar. No cal dir que des dels més petits fins als més grans ha col•laborat amb moltes ganes en aquesta Campanya Solidària. Els alumnes s’han adonat de com també podem ser solidaris des de ben petits i com poden contribuir a fer un món més just i més digne per a tothom, especialment per als més menuts.

Aquesta activitat i altres semblants són ben presents a les nostres parròquies, escoles i altres entitats que volen educar i caminar des de la solidaritat i l’ajuda als altres. Com diu Càritas “ajuda’ns a ajudar”, i això a totes les edats és una bona màxima de vida, d’aprenentatge i de fe.

Campanya recollida solidària a Ponts