El Seminari Interdiocesà inicia el Curs a Tortosa

cimg4834

Des del 6 al 8 de setembre, els seminaristes del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya han tingut la seva trobada d’inici de curs 2012-2013 al Seminari Major de Tortosa, acompanyats pel Rector i el Vicerector Mn. Norbert Miracle i Mn. Jaume Casamitjana.

Durant aquests tres dies han tingut temps per al recés i la revisió de les activitats formatives d’estiu, així com la programació de la vida comunitària del proper curs, i una introducció a l’Any de la fe, que els fou presentada per Mons. Xavier Salinas, bisbe de Tortosa i President de la Subcomissió de Catequesi de la CEE.

També han rebut aportacions del Rector del Seminari de Tortosa Mn. Xavier Vilanova, i han pogut visitar Tortosa, Sant Carles de la Ràpita i les muntanyes dels Ports de Tortosa-Beseit, amb el Mont Caro.
cimg4817cimg4835