El Museu Catedral de La Seu d’Urgell presenta la seva nova imatge

En un acte dut a terme el dia 8 de maig a l’església de Sant Miquel de La Seu d’Urgell, el Museu Diocesà d’Urgell va presentar en públic la seva nova imatge comunicativa i la nova pàgina web del Museu que complementarà el desplegament digital de la institució.

L’acte fou presidit per l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra Mons. Joan-Enric Vives i pel del Director del Museu diocesà, Mons. Josep M. Mauri; l’Alcalde de la ciutat de La Seu d’Urgell, Il·lm. Sr. Joan Barrera i la Doctora en Mitjans, Comunicació i Cultura i consultora de comunicació Patricia Ventura. Va comptar amb la presència del Delegat del Govern a l’Alt Pirineu i Aran, Josep Castells, la Presidenta del Consell comarcal de l’Alt Urgell, Il·lma. Sra. Josefina Lladós, i la Directora del Museu de Lleida, Sra. Clara Arbués.

Amb la seva nova imatge, el museu vol reflectir el seu propòsit: promoure l’educació de la mirada per al desenvolupament espiritual i creatiu mitjançant el patrimoni artístic impressionant del Museu Catedral de La Seu d’Urgell. També vol posar de manifest un dels valors més arrelats a la seva essència: el seu compromís amb el territori.

Aquest acte no només va servir per a presentar el nou aspecte visual del museu sinó que també oferí una oportunitat per a revelar la seva nova pàgina web:

A través d’aquesta plataforma en línia, el Museu Diocesà busca enfortir la seva presència digital i millorar la seva interacció amb el públic.

La nova pàgina web representarà un canal de comunicació crucial, complementant l’ample desplegament multicanal de la institució, present a les principals xarxes socials Instagram, X i Facebook. Amb un disseny modern i funcionalitats millorades, la plataforma permetrà als visitants conèixer els espais visitables, explorar les col·leccions del museu i participar en les activitats i nous esdeveniments.

Per a més informació sobre l’esdeveniment i altres activitats del museu podeu contactar al tf. 973 352342 ò info@museucatedralseudurgell.org.