Curs sobre afectivitat per als Seminaristes de Catalunya

Els dies 4 i 5 de març ha tingut lloc al Seminari Major Interdiocesà de Catalunya a Barcelona el curs “Com afecta l’afectivitat”, en què han participat més de 30 seminaristes dels últims cursos de les 10 diòcesis catalanes.

El curs, impartit pel matrimoni Fernando del Castillo i Nieves Tomillo, fundadors el 1992 de la Fundació Solidaritat Humana, ha comptat a més amb l’assistència del Sr. Arquebisbe de la Seu d’Urgell, Mons Joan-Enric Vives, responsable del Seminari Interdiocesà.

Des d’una antropologia cristiana, personalista i sistèmica, es van abordar qüestions com l’afectivitat, la sexualitat i la comunicació. Es van combinar moments d’exposició, amb dinàmiques, videoclips i música, experiència i testimoni personal, cosa que ha donat al curs una major claredat i dinamisme.

Els assistents van rebre un llibre que acaba de sortir a la llum en la seva segona edició: “Amor, comunicació i sexualitat humana”, acompanyat per un CD que facilita l’estudi i l’acció catequètica posterior