Creació d’una Comissió diocesana preparatòria de l’Any de la Fe

any_de_la_fe

L’Arquebisbe d’Urgell amb data 20 de juliol ha constituït una Comissió diocesana preparatòria de l’Any de la fe, per tal d’organitzar i coordinar els diversos esdeveniments i activitats que es duran a terme a la Diòcesi d’Urgell per celebrar l’Any de la Fe que el Sant Pare Benet XVI ha convocat per a tota l’Església Catòlica, amb l’objectiu d’impulsar una nova evangelització. Aquest Any començarà l’11 d’octubre de 2012, i finalitzarà el 24 de novembre de 2013, amb la festa de Crist Rei.

Aquesta Comissió havia estat demanada pels Consells Presbiteral i Pastoral així com pels Arxiprestos, en les seves darreres reunions.

Sota la Presidència del Bisbe diocesà, la Comissió estarà formada pel Consell Episcopal, amb els Vicaris de la Diòcesi i el Secretari general i Canceller, així com pels Secretaris del Consell Presbiteral i del Consell Pastoral Diocesà, i per un representant de les Delegacions diocesanes de Catequesi, Pastoral sacramental i Litúrgia, Mitjans de Comunicació Social i un representant de Càritas Diocesana d’Urgell. Sempre que convingui podran ser cridades a fer les seves aportacions les altres Delegacions diocesanes d’àmbits pastorals concrets.

L’Arquebisbe ha demanat als preveres i diaques que preguin pels fruits de l’Any de la Fe a la Diòcesi d’Urgell i també ha remarcat que la Comissió preparatòria està cridada a ser una eficaç ajuda per al bon desenvolupament d’aquest Any, i a donar fruits de sembra evangèlica per al bé de l’Església.