Convivències d’inici de Curs  a Vilaller del Seminari Major Interdiocesà

Els dinou seminaristes i els Formadors del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya van celebrar la tradicional Convivència d’Inici del Curs a Vilaller (Lleida) els dies 3, 4 i 5 de setembre, en un bon ambient de fraternitat, natura muntanya, espiritualitat i art romànic.

En aquests tres dies van revisar les activitats pastorals d’estiu acompanyats pel Rector, Mn. Pere Oliva, van dedicar una tarda al Recés predicat pel nou Director espiritual, Mn. Jordi Orobitg, i amb l’ajuda de Mn. Ricard Barba -rector de la Vall de Boí- van introduir-se en els valors de l’art romànic de les Esglésies de la Vall de Boí, declarades patrimoni mundial de la humanitat de la UNESCO l’any 2000. També acompanyats per Mn. Jordi Font van poder fer algunes excursions a la muntanya, a pesar del temps fred i plujós que els acompanyava.

Magnífica experiència per a retrobar-se i conèixer-se els qui conviuran dirant el Curs 24-25 en comunitat formativa vers el ministeri sacerdotal a les set Diòcesis de Catalunya que s’agrupen en el Seminari Major Interdiocesà.